Servicii de Suport Tehnic
Serviciile oferite sunt atât în sfera acțiunilor preventive pentru a preîntâmpina unele disfuncționalități, cât și a celor corective, prin intervenții punctuale pentru remedierea unor probleme.
În cadrul colaborării putem aduce funcționalități noi soluțiilor implementate și analiza diverse situații de îmbunătățire a software-ului existent.
Tipul de colaborare poate fi la cerere, însă cele mai comune și avantajoase sunt pe termen lung, prin abonamente lunare sau centralizarea acțiunilor la final de lună calendaristică.
O colaborare pe termen lung ajută afacerea ta mai mult pentru că specialiștii noștri vor înțelege nevoile pe care le ai și poate veni cu soluții concrete. Asigură în același timp un transfer de cunoștințe către echipa ta.
In cadrul colaborării vom furniza rapoarte periodice în funcție de tipul de serviciu pe care îl obțineți în calitate de client. Vom raporta transparent intervențiile, remedierea erorilor, lansarea de noi funcționalități, probleme, modificări etc.
Cât de important este suportul tehnic
Când implementezi proiecte tehnologice, specialiștii trebuie să fie disponibili pentru a interveni în orice situație care se poate întâmpla cu produsul, serviciul, aplicația, site-ul etc.
În cazul dezvoltării de software, se poate contracta un serviciu de suport tehnic pe o perioadă de timp definită.
Specialiștii vor interveni în fiecare situație de care aveți nevoie atunci când produsul software este deja implementat. Este perioada în care pot fi făcute corecții funcționale, se elimină unele probleme ce țin de intervenții umane sau ca urmare a integrării cu alte sisteme, pot fi solicitări de instruire suplimentară, se fac upgrade-uri la software-ul de bază etc.
Experiența FivePlus în oferirea de suport tehnic
Experiența echipei se concentrează în zona produselor software implementate pe tehnologiile pe care avem competențe (HCL Lotus Notes/Domino, tehnologie Java, site-uri web – in special WordPress).
Serviciile profesionale oferite de FivePlus au rolul de a menține sistemele informatice ale beneficiarilor în condiții optime de funcționare.
În concluzie:
- Mai bine să previi decât să intervii
- Problemele sau situațiile trebuie identificate și evaluate
- Primiți soluții adaptate problemelor apărute, clare concise
- Obții rapoarte cu intervențiile efectuate
- Specialiștii s-au confruntat cu diferite situații și pot interveni rapid și cu răbdare
- Asistența funcționează ca o garanție din partea dezvoltatorilor și a echipei de experți